Sabtu, 3 September 2011

kepepetan kau terserlah la.

sexy sgt haku nowadays.


its true. aku mencacimaki kat blog ni kalo ade isu2 besor je. kalau xde isu nak share, baek ak mengulau mengangkang membesarkan telor.

ade satu hanjeng ni...






maaaang ai kejam. raye haritu baru mintak maap.


pedulik ape?

ternyate benar. sometimes, SAHABAT ittew adelah MUSIBAT terbesar yang uols penah jumpe dalam idop. depan2 maaaanyak bayek. blakang2 selet taikhidung kat baju Ferragamo u, u know? salah kecik dienlargekan (persis buat penis enlargement dek saiz penis yang tak memenuhi citarasa). salah besar apetah lagi uols?

bab2 da janji, kensel last2 menet without any sebab al-musabab yang munasabah, haku memang hangin sunggoh.


susah2 carik gua la?



gua ni ade muke kaunter pusat zakat selangor ke? ade mcm pejabat kadi? ke akak kaunter SYABAS? nak mintak2 simpati. nak all-ears n broad shoulders la konon?

mase lu dah sesenang, lu MEMANTAT ngan gua? ape punye jenis manusia lu ni?


once org buat baek ngan gua, gua konfem treat lu mcm princess punye. once lu da buat hanjeng kali 1st. gua amponkan lu dr ujong kuku tebelah lu, sampai lu punye pubic hair. ni kalau da kali ke-18 tak sesedar lg, xdtg hidayah dek ditutup hijab untok mendapat Rahmah sebab hati yang hitam dek ego melampau, gua mampu lawan balek.


mari kite tengok hati sape lebey busuk. isi perot sape lebey hijau.

mari2 bring it on.




i'm gona hate you, so bad, dalam diam2, sampai lu mati kne bukak bumbong punye.


teehee.



patotla ape yang lu nak achieve slalu lu tak dapat. lu tutop rezeki orang, Allah tutop rezeki lu. dont you realize? cant you see? the tiniest lil thing does make a big differences to your life.




p/s: manekan tidak hanjeng tak dibaling batu, kalau berprangai persis hanjeng yang jahat?

slamat hari raya bitch. aku tutop dah pintu kemaafan untok kau. ; )

now i'm the bad person?

Tiada ulasan: