Rabu, 20 Oktober 2010

20102010. tiru Bella.



1. Tiade achievement yang memberansangkan yang bole meransang gua, mahupun lu. bukak kedai kek je. singgah la mai.

2. Berat badan maseh consistent, dengan shape perot yang menyedehkan. bejaye mengumpol 2 inci muffintop so far.

3. kerap lapar, dan semaken panas baran. akibat penuaan. wajah floless di invade pimple kat petengahan umor cam gua neh. mase mude2 xnak plak naek.

4. Chenta, itu indah. :D

5. depan pc all the time sampai radiasi fr screen ni menyocok2 iris mate gua. naseb baek ade innershine. ngeh3.

6. Kelimomo la. pantang di kaler bulu kepale neh. tapi da santek da. AngryBird style.

7. Hayley Williams. i miss you. i love you. i do. im weaing ur band tshirt now. still.

8. Tak mandi. tapi body bebau marshmallow. mau bau lebey dekat?

9. KOnvo akan datang. mai la datang konvo gua. dengan syarat. bawak present. tanak teddy bear. tanak bunge. bawak bende2 yang bole dimakan. and sedap. motor ducati monster sbijik di alu2 kan.

10. yes. rindu yang jaoh dan yang dekat. T__T

11. Krung Thep Maha Nakhon banjir. takot la. bom la. ahhh ade gua kesah? heh. x saba.

12. Ye Dil Kya Kare theme song malam neh.

13. menunggu uitm dengan sabarnye. AS233. bole ke neh.

14. HUKM, UPM x panggel pon? tipu tau.

15. Bajet 2010 is such a big joke. 5 billion for 100 storey building? KAMON. gua x minat sume tu. KLCC paleng tinggi sampai floor kinokuniya je gua naek. atas punye atas x minat. 5 billion bikin duet scholarship kan best?

16. tak bole tengok cake da. muntah! muntahhhhhh!

17. lengan suda sedap digeget. perot dan pecs maseh x mcm Nikolai Crisostomo. 11 weeks to go. go abalone go.

19. i juz put status kat YM "PENIS ANYONE?". dekat 30 window buzz. mase gua tarok status bodo2, macam invisible je NAN HADO yang tegor. ingat da mampos sekor2. ngeh2 syaitonirrojim btol. kote ke, pepet ke, same je. mase mendelete2 yg x bekenaan hey!

20. 20.10.2010 suck. 2011.2011 better kot? we'll see. :D




this is Anne. the most gojes and weirdest top model ever.

1 ulasan:

Judiene berkata...

aku nak komen satu je!!
nak merasa kek ko weyh!

btw, ann is hot!