Rabu, 16 September 2009

EidulFitri1430H


-happy Eid Fitri to all Muslims around the world. maaf zahir batin. thee-


aku ni adek n anak kpade tokey kuey raye. tapi kuey raye rasenye x banyak bebeno la macam umah orang seblah. well, x beraye sakan sangat taun neh. sume2nye bese2 je. nak datang umah, meh la meh la. jempot reramai. blasah je ape yang ade. asal kenyang, suda. kalo x kenyang (dan penoh rase tamak dalam ati, boley la bawak bekal or mangkok tingkat supaye boley di-tapau laok paok yang lebey. ade rezeki, ade la. ok?)


ramai la plak tanye pasal lemang yang dibuat macam taun lepas depan umah ni. sori sumpah abah den x buek lomang dah. tobatt!. tapi ade je orang jual lagi depan umah aku ni, tokey laen la plak. taun ni dan2 la nak pegi beli lomang kat podeh. simah lamang? pnah denga? kaw wooo!!
musim2 raye la musim paleng maleh nak mampus tulis blog. aku tatau apsal. maybe sebab perot da penoh rendang ngan lomang. tapi bile da di-hapdet, mencanak la bende nak ditulis plak. thee. njoy ur raya well. kalo de pape salah silap, tekasar bahase, telanjur pebuatan, maafkan daku yang hina ni. aku pon da maafkan korang dunia akhirat lame dah. have a joyful eid along with your family and friends. do take care. salam eid from azar azman n family.



p/s: monster, ibu jempot dtg umah la. :DD

1 ulasan:

syazwan Hairey berkata...

saya syazwan hairey ingin memohon sejuta kemaafan dari hujung rambut, hingga hujung kaki, jika ade terkasar bahasa, tersilap cakap, terkurang rasa,atau benda yg boleh menyakit kan aty. sy sekali lagi memohon seribu kemaafan. "sama2 la kita memaafkan orang yg meminta maaf" bg korang semua yg balik kampung halaman.. berhati2 dijalan raya..

++salam menyambut hari raya aidilfitri, maaf zahir dan batin..++

++ikhlas dr syazwan hairey++