Ahad, 15 November 2009

footprints in the sand

tak belaja. bosan? tak jugak.
aku suke je. belajar bile perlu.
ceh macam bagoss kau azar. score ke sem ni?
hope x repeat. repeat paper membunoh.

tapi. aku rindu.
pemikir yang stop befikir, dianggap mati. kan?
so.
meh blaja bende laen.
how to make lemon meringue pie perhaps?

i really3 need a vacation.
kelemahan tidak bejalan. otak tumpul.
plan macam2. bukannye ade duet pon.
dulu la.
tapi skarang suda kerja. suda bole bagpacking. round2 1 malaya.
nk kalahkan Ian Wright pigi bagpacking.
eh eh. bukan duet gaji kene simpan?
tidak. tidak mungkin.
bag deuter.
saba ye. nnt aku beli kau.


laot biru clear. langit biru dengan awan putih macam cekodok.
bau masin. takde tsunami. atau jellyfish.
bawah pokok, atas pasir - golek2.
makan bende high in cholestrol n sugar. baked on blazed charcoal.
air sirap sejok itu sudah cukup buatku.
birds fly. hope x berak atas muke.
kakaseh kat sebelah. senyum saje. comel.
ketam kedek2. rase nak pijak. tapi tak dapat.
ade orang pancing ikan. ade ke ikan pakcik??
maen kejar2. tegolek. bangon. n teros kejar2. macam cacat. tapi. buat jugak.
sape pedulik?

what a dream.

aku rindu perempuan ni.
mane tah hilang. senyap.
hope die slamat.
u know where to find me.
bawak laok ye. masak sendiri tau. tanak tiwok masak.


family semaken besar. tak sampai 2 bulan.
rapat. sangat. sisters n stepmom.
thanks.
sayang korang.
tak bole hilang korang.
support aku ok.

physically, aku maken jadik tak sehat.
x workout macam dulu dah.
malas. xde inspirasi.
tapi perot tetap same. slera makan x ubah. anorexic mungkin?
perot x tejage. mungkin rosak 1 hari nanti.
zar sedar diri tolong?

encourage aku plz.

gilekan daging (halal). literally.
suke spices. black pepper terutama. spicegirls juga.
aci n ayong.
kalao pegi kene ajak.
kalo tak, tabole kelua.
kene blanje skali.
gaji tak masok lagi.
besides, bag deuter menunggu. kasot baru juga.
:P

tidak gemok. setelah disumbat ber-tan2 choc.
mungkin metabolisme tinggi. ataupun aku memang ade antu raya?
tak kesah la.
bahgia.
siapa pedulik?
sumbat la lagi.
sila2.
berries juga. sayang kau.

Tiada ulasan: