Jumaat, 20 November 2009

gone. already.

o my Allah. emon.
seriously aku taktau.
i'm so sorry.
stay strong.
mis u buddy. yang gigi jarang, tinge capang. :P

makan sampai boncet.
tapi tak boncet. perot masih cantik. menggoda. hee.
duet banyak abes ke food. bukan ke harta dunia yang lain.
so takpe kan?
tanx faten, yah, emon ngan niza.
rindu korang.

yah, pegi london beli ole-ole okay.

leave unsaid stuff unspoken.
interpret imej di atas sendiri.
sadly, its true.
bukan aku manjadik sexist. androphobic pon tak.
lelaki yang otaknye laen dari struktur di atas adelah sangat rare.
*lelaki2 elok akalnye*
di ambang kepupusan.
so gurls, chenta pakai otak juga.
please?

susah nak berak skarang.
bukan sebab buasir. or hirschprung disease.
tapi memang tak makan banyak.
or makan banyak, tapi metabolic penyerapan nutrisi maha tinggi rate-nye.

so,
makan la lemon.
sebab takde orange.
so nanti senang berak.
tak payah teran pun.

to all haters.
juz stick in ur tiny dick inside. boleh?

tak baek sebok2 hal orang.
nanti mati susah.
yeah. 186+.
genetically.
tesangkot sane sini.
tolong capai ape yang org laen tabole capai.
its a bless. not a gift.
syukur. maha suci tuhan.

orang suke gayot2.
perlu ke?
ingat aku pokok ketapang?
tidak pegi club.
taknak pegi club.
takde desire nak pegi club.
tak penah tedetik nak pegi club.
takkan pegi club.

sumpah dengan nama tuhan, ayah dan ibu.

joget kat rumah saje.
minum ribena kalau haus.
cukup.
tak rase rugi.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

thx naz!
nway before ni mane ade aku tak bg ko tag2 gmbr ke ape
cume gmbr berdua je kan aku ckp takleh.
huhu
but now dah boleh coz I'M SINGLE!
heeee~~
miss u owez! thx nway! :)