Isnin, 30 November 2009

kawen kawen. yeeha.

omg.
distracted kejap.
tebayang.
aku dalam gamba ni.
ye. syiok sendri.
skati la?


kawen?
my cousin.
anna n eddie.
edward n bella.
n everyone else.

aku?
okay.
no comment.
chenta itu tak mudah.
x jual kat tesco. kat lowyatt pon tade.

tak penting skarang.
tak minat.
takde desire.
AS233 lagi penting.
:D

alala comelnye.
innocent. happy. passion. pheromone.

jodoh rahasia tuhan.
macam nil & mesir.
macam billy & mandy.

no frontiers.

ni pon comel. ye. aku tak buta pon?
orang suke buat ape yang orang laen tak slalu buat.
melawan norma.
tak salah.
suke ati la.

haters bole pegi mati saje.

ketegangan saraf. n intracranial pressure meningkat.
otot levator palpebrae sangat penat. sangat berat.
darah banyak sangat. RBC gemok dan banyak.
pituitary microadenoma masih benign. alhamdulillah.
makan banyak tak gemok2.
keje kuat tapi takde duet.

musykil2.

aku manusia wierd.
penat tapi tak rase penat. lepas tu penat nak mati. tibe bole plak tak jadik penat.
korang tak paham.
i'm the last of my kind.

aku rindu pasta die buat.
(ignore de balls thingies. tiada makna)


kalau da tau mulut busuk.
bau taik ayam. taik ayam wangi sket kot.
pegi la gargle ke. gosok gigi ke. makan gula2 ke. minom air ke.
ni tak.
da la cakap lepas. gelak cam petir.
pastu tak bole blah tempias. bau taik ayam die tak bau. orang laen tahan nafas macam nak mati.
tolong faham.
rasenye bole bau sendiri kot?

dah dah.
blah skarang.
slagi x bau heaven (tahap syurga), jangan dekat.


kerje.
nak brenti boleh?
tapi duet masok?
boleh?

hah. i wish owner studio tu step-makcik aku.
suke2 je bagi duet.
thee.


tanak kfc dah.
skarang prosperity saje.
tapi slalu makan tak abes.
i wunder y.
monster pon bole makan abes.

duet.
cepatla masok.
tak tahan da ni.
pathetic gile miskin aku.
nak karok pon kire da mcm staun skalik.
apehal?

mati tu saket.
kalo bele antu raye, tak mati2. lagi saket.
tringat lawak antu raye. mase raye aritu.

"jantan poie bodagang,
daro dudok umah yo. dapek harto.. ngan sako podinding..."

bodoh punye mentality.
bele kucing suda.

i need a pet.
badly.


Tiada ulasan: