Isnin, 26 April 2010

gua ni ade muke adek-adek kee?


gua ni tak hensem. comel sikit je. (bia la gua ade self-esteem sket. lu jangan kondem lelebey kalu tanak kene tabrak). graduate diploma je. radiographer cikai2 saje. apesal lu nak kat gua pon, gua tatau. mula-mula lu add, okay, kawan je. pastu lu anta mesej flirty kat gua. geli sial?

ade "artist" minat gua. tp "artist" tua kutok tu gile hayam. bile gua reject, encik bangsat tu bole plak cover. "helloooo, i artis. i takyah carik la kalau i nak kat somebody. i petik jari jew". artis mlayu mesia nowadays hayammm sangat. gua tak penah nampak lu pon dalam tv. lu kate lu host ngan singer. stakat amek gamba ngan azwan ali, mamat nepal kat lot 10 pon bole pegi sure heboh amek gamba cenggitu. kann?

last-last gua delete. die add balek. "i tunggu you. wether you single or not". saiko.

lu ingat lu anuar zain?

geli sial.

kpade hakak-hakak, mak-mak hayam, adek-adek, homoseks homosapien gersang, noks primadonna tahap da bole sembah ratu, lesbian khunkhap bangkok skali pon, gua layan je. kawan bley aa. gua tadak sombong punyaaaa. stakat ajak membiak, aksi depan webcam, time kaseh banyak.

risau taw?

3 ulasan:

Judiene berkata...

urghh?
for real?
i saw this on your fb
gilak weyh mamat neh!
bapak gay desperate giler!

Azar Azman berkata...

kan judin kann.

haha :p

ayong berkata...

der..wa rase muke lu tak jambu pon..tp sbb lu baik hati layan org sama rata..i know u can take care urself..hahaha..

lahanat namapos 'artis' lalu blakang tu..