Rabu, 28 April 2010

kesian sangat. risau sangat.

"beb, lu takmau jadik model ke? gua usha lu ni ade talent, tinggi pon tinggi ya amat, rupa pon ade..."

sah. mamat yang ungkap word-word seperti yang tertera di atas puji gua sebab:
  1. die usha gua. gay. again?
  2. die memang agent Elite Model Management.
  3. puji gua smate-mate nak pow Subway Meltz gua.
  4. gua memang perlu jadik model. tak mungken. gua sedar diri beb.
  5. die jeles. kne reject tadapat masok Cleo Most Eligible Bachelor.


anyway,
gua tengok cite Aminulrasyid kene tembak polis. buat gua benci polis lebey. kalo gua forensic pon, gua taknak keje ngan polis. bley? polis la kene keje ngan gua kan? stakat pegang-pegang pistol ke, pumpgun ke. gua kesah ape?

link ke weblog mamat ni untuk detail:
http://hakimfaridzul.blogspot.com/

al-fatihah buat budak tu. please. budak sangat. perlu ke tembak-tembak? terancam? polis terancam? professional sangat polis malaysia nowadays? polis baek? ada je. tapi minoriti. kenyataan kann?


sape plak lepas ni? gua balek keje ke, balek pegi dating ke, semayang jumaat ke, gua rempet je. gua balek shisha pon da tengah-tengah malam. tak buat jahat. tak kacau orang. kalo polis dan-dan la rase terancam mase gua speeding sket potong MPV dorang, gua kne tembak. headshot lagi. tak pasal-pasal mati. laen la gua macam Claire dalam Heroes susah sangat nak mampos. sape nak tanggong family gua beb? lu orang ke?




risau taw?

Tiada ulasan: