Selasa, 27 April 2010

suke gavin degraw la nyanyi lagu john lennon "jealous Guy". bley?


kaler C-2-1 gua pileh. platinum blonde cam ayam albino sangat. kann?

dalam bilek gua kat hotel mase pegi coti-coti few days back, gua boring. nonton american idol yang da ulang banyak-banyak kali. gua pusing. blur abes malam tu. so ati gua tegerak la gatal pegi watson beli hair-dye. alang-alang mase tu pon sabon hotel tu macam busuk je, gua beli la shower gel life-buoy ngan gargle listerine kuning yang pahit sket tu. biru mint punye da abes. takyah bukak pharmacy la kalo stock da abes kann? (chewah lagak gua macam atok gua punye pharmacy kann?)

kaler golden brown gitew. haha. watson murah la skarang? guardian pon cekek darah. pharmacy kerayong kat meru pon macam beli bawang kat The Hampton.

roomate gua, yang gua sayang abes la, pegi tonyoh kepala gua ngan dye tu. die pon boring, cam tade job je kan. well, engineer bile tade job, die jadik blur. so gua cakap la "hey lu kalu tade keje, meh pakai glove neh, tonyoh kepala gua. nanti gua blanje eskrem".

ngan muke stim die da ala-ala nak ting-tong dah (baru 11p.m lebey bro, pe barang tido awal), gua kocok-kocok la campor developer ngan substance dye tu, die pon ala-ala amoi kat salon APT lowyatt yang gua slalu pegi, ngan sopannye tonyoh. "wah, lu pnah keje salon ke bro? lemah gemalai jari gitew maen bulu kepala gua?". die pon sengeh je. bajet comel la?

lame gua tak painting kepala gua neh. sejak bapak gua cakap "slagi tak itam kepale lu, lu jangan balek umah" mase gua mintak izin nak kaler cam Hailey Paramore. (of kos la gua mintak izin kann, nak jadik anak soleh). so amaran gitew buat gua kecut perot, kaler pakai inai je. motip nak kaler jugak? ntah la. kepuasan? takde ape nak puaskan pon.

so, pas da bilas, tade la jadik sangat. nampak la jugak beza. gua tak rase ttibe betukar jadik mat saleh pon. gua still same beb. rambot tuka-tuka. ati jadik better. bley kann?

bile kaler sendri, rambot jadik keras. gua pon tibai la hair conditioner macam-macam. pantene la, loreal elseve pon ade, trisemme (terbaekk), still mak gua dengan handsomenye die cakap "rambot lu ni sbijik cam bulu ayam basah jatoh longkang la. tade style laen ke?". hallamak. gua tak sentap pon. gua pegi la sikat ala-ala nerd. macam noks la plak? so better gua prefer rambot ayam neh. still ade gak orang nak buruk-buruk pon. pedulik ape gua. :p

rambot untok dinner la motipnye. bajet bole menang prom king la? haha. motip lagi? gua nak blah da uitm. pe salah melaram ala-ala Andrea Fonseka malam tu kan?

pas gua dapat ape yang gua nak, gua botak kpale gua sampai licin. so kaler ke, tak kaler ke, still gua jadik bulu-less jugak nanti. lu orang kat luwa sane takyah la kasi jatoh hukom kat gua. gua tau ape gua buat. gua waras abes lagi. lu orang ingat, rambot tak kaler, dahi hitam bekas sujud banyak, jilbab labuh pakai macam burqa, ade banyak baek la? jangan judge appearance gua ngan ape yang ade kat dalam (jiwa dan roh). gua bukan orang suchi. tapi tak kacau orang. so lu orang jangan kacau gua ok?


p/s: gua nak gi pulau perhentian gak beb. sampai ati lu pegi tinggal gua dalam kL ni. kL panas taw?

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahahaha! adoi! lawak la cite lu! skt perot gua gelak! hahah!

Azar Azman berkata...

saba farha saba. kang lu senak permanently, exam x abes lagi :p

Judiene berkata...

dye kaler ungu best!

Azar Azman berkata...

judin, nanti ade "artis" kejar ak lagi kalo obvious sangat! :p

ayong berkata...

o0o0o..ni keje lu der..takpela,pasni lu da botak kan..xpe2,wa simpan lu nye rahsia..hahahaha..