Selasa, 4 Mei 2010

babi sangat




blame on me.
put all the cliche on me.

tima kaseh sangat.

hellooo, da la cuaca panas gile. lu bikin gua panas jugak kat lu. skali gua lempang kepala lu ngan tangan gua yang acromegally ni, baru lu sedar diri. lu ingat lu banyak lawa la? lu pegi banding muke lu ngan tembok pusat tuisyen martin kat pudu, lu lagi muke tembok tahap syaitonn tau? sedar diri sket. lu ingat gua ni murah sangat? lu ingat gua ni bitchy sangat? pikir banyak kali la seblom lu act.

gua benci lu now. deal with it. bikin jahanam hidop gua.


another day ruined entirely. people loses their trust on me. people feel insecure because of you. puas hati lu kan? meh sini gua tabrak sket kepale hotak lu. eeeeeeeeee geramnye.

1 middle finger up. just for you. : )





p/s: gua tak baran. bile gua panas, gua muntah sume kat blog je. kat luwa gua cool balek. pe guna gua solat kalau gua prangai macam hanjeng kan. lu orang jangan mandai2 nak terase. slagi gua tak mention exact name lu orang, takyah nak tibai-tibai gua balek. blog gua, suke ati gua la nak tulis ape pon. lu nak sentap pehal?


...

1 ulasan:

F berkata...

nape ni nape niiiiiiii?????