Khamis, 13 Ogos 2009

Afa! curik jap. mcm besh je.

1) Bekas kekasih saya – x penah2 wujud.

2) Saya sedang mendengar - hush hush - PCD

3) Mungkin saya patut – makan lunch skarang. sbb x breakfast agi.

4) Saya suka – memasak. gelak petir

5) Sahabat-sahabat saya – ade la beberape ketol

6) Saya tak faham – perlu ke breast implant untok patient yang x buat mastectomy?

7) Saya kehilangan – sume esaiment. gile suda aku.

8) Ramai yang berkata – orang x brani cakap pape depan2 aku. so aku xtau.

9) Cinta itu adalah – taik ayam.

10) Di suatu tempat, seseorang sedang – besenang-senang menikmati idop yang xde meaning.

11) Saya akan cuba – dapat DL sem ni agi.

12) Perkataan SELAMANYA membawa maksud – x membawak pape maksod pon kat aku.

13) Telefon bimbit saya – nokia xpress 5800. nyawaaa

14) Bila saya terjaga – aku tengok cermin. pastu tdo balek.

15) Saya paling meluat – tengok balak orang x hensem.

16) Pesta/parti adalah – aku ske dudok umah. xyah party2 neh.

17) Haiwan yang paling comel pernah saya temui – arwah uchan. my fat hamster.

18) Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah – err. peringkat akhil baligh.

19) Hari ini – hari kames.

20) Malam ini saya akan – drawing, sketching, abeskan esaiment.

21) Esok pula saya akan – cuti

22) Saya betul-betul inginkan – seseorang.

23) Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini – muke yang licin. feewit!

24) Pusat membeli-belah atau arked permainan – mall

25) Makanan Barat atau Jepun? – chinese

26) Bilik yang terang atau gelap? – depends on who's in de room im with

27) Makanan segera adalah – sedap jek

28) Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang – diam ah ko!

29) Siapa yang anda ingin tag: xmau tag sape2.

Tiada ulasan: