Rabu, 12 Ogos 2009

homecoming..



mermaid bay, penang national park

aku sbenanye malas nak tulis da crite2 kat penang. x membawak pape pekdahnye. kenangan macam taik ayam. well, lookin at de bright side, taik ayam bole dibuat baja. make baja tu la aku nengok from a positive perspective. makes me stronger.

sori la samad, diza ngan sikin. aku blah without saying gudbye. agak saiko sket pade ending-nye. harap korang paham. halal le sume ye. panjang umo jumpe lagik.

make di-drive le kete wagon balek kuale from penang. musim deroyan da abes. ala bukannye nak makan deroyan sangat pon. targetku hanye 1. laksa kuale.


adek2 kazen yang kenit2 agi. hadoi tue gile aku neh.
(ayong lagi la tua. padan)



chik kne stroke tengah2 jalan. kne langga kete ijau pak usop

nak le diceritekan, make lepas je balek from kampong (kat kuale kangsor) teros le malap mood nak tulis blog ni. asek bongkang dan teros membongkang. esaiment yang menimbon 1 hapak pon x start agi. ko nak jadik ape ni zar? kawan, kalo jumpe, sile tampar untok seda-kan aku. (brani ke?). rindu kuale le sangat. x puas makan laksa ngan chendol akibat silap estimate bilangan perot yang mau di-isik. tetibe datang plak sedare2. hadoi la. buat malu keturunan la. pantang buat makan2 free, bau je 1 kampong. (puspabusok-ati sunggoh aku)


tulip xde, bunge taik ayam pon jadik

.
memori daon pisang. videoclip. carik la kat youtube.

kepenatan melampau. katel2 empok ngan bantal yang maha banyak memanggel2 roh kudus ku.

aku lagik rajen melayan fesbuk membuat kuiz2 bodo buatan member2 fesbuk yang x cukop korum otaknye. so, scare otomatiknye, otak aku pon same la masok air. mengedit gambo je kojenye.

pulang le ke JO.

1st klass shahrani aku suda ponteng. silap info. ingatkan klass kak anne je pagi. kol 11 baru izzah izam mesej. klass kol 11.30. dengan bantal yang stil mlekat kat muke, tros le siap2. sampai2 dekat kol 12. ah. x payah. leyla bagitau "die x aja pape pon. byk cakap je". boring2. aku lari lepak lab sketching radiographs. laen kali bagitau awal2. ingat ak dudok 1 umah ngan shahrani ke. huh.

petang gi klass kak anne. dapat le esaiment suda. PA Cervical for image evaluation & interpretation plus 2 pathology sampingan. hadoi la. naseb baek aji nazri x aja. mau kne interpret ct thorax plak.

2nd klass shahrani pon ponteng agi. gi meeting MISA punye pasal. brapi punye meeting. kat sini aku nak inform,

PROJAK KAYANGAN itu jadik

23rd october


MISA punye magazine? banyak songeh btol budak2 ne la. hadoi2. dateline punye le dekat nak mampos. xde2. aku xmo buat. korang buat. bobby dengan smangat-nye volunteer nak jadik main writer. bobby memang mcm tu. membosankan.

klass ku sangat heaven sem ni. slase rabu kames je. ari laen ari befoya2. gile bagos nk grad da.

bisness. ni lagi 1 dol. telo, mane mold utk anatomic marker tu? hadoi la. mati kering aku tunggu.

H1N1: faten, cepat le semboh. nisa, gi le carik bomoh, ketegur je tu. ime, da sehat kan? da da. bkn H1N1. xyah cuti lelame. ade job 4 u ni. balek cepat!

p/s: perlu ke pandang macam tu? ahahaa..

Tiada ulasan: