Isnin, 24 Ogos 2009

Jejalan bulan pose

Jejalan bulan pose saket kaki? ah bulan x pose pon jalan x hengat sampai saket kaki. ko jangan ngengade zar. tanx to Nif yang ngajak aku bepoya2 jejalan bebulan pose ne, lame gile aku x jumpe mamat tu.

wah. tekejot aku jalan pudu (depan tuisyen martin) tu clear. aku pon rempet la 130km/h tanpa takot teksi2 mengenggong kuudamerah-ku sampai traffic light hang tuah. trime kaseh kpade JKR n DBKL yang x repair jalan. tayar aku baru tuka baekk punye, jadik macam naek unta pulak. trima kaseh banyak. parking moto pon slalunye da penoh petang2 ne. hallamak xde penoh pon. syiok gile. bole men konda-kondi dalam parking lot tu.

woi apsal ko maken keding nif? aku monolog je. malas nak tanye. hari2 die pigi gym pon badan maken slim. puase kott. heh. kulet itam? itam le sangat. cet. sori la nif. aku jalan laju gile. kaki panjang sangat la.

gile sale. sale x abes2. duet aku yang abes. mati kering aku raye ni. hah baru tringat. tanx kak fara membeli jubah idaman. chewah. aku tatau camne la rupe bentoknye. i trust u kak farah. jgn cam jubah yahudi mabok sudaa.

bajuu oo baju. chantek. jeles2 Nif beli. sluar 20 hengget macam lawa. nk grab xde fulus. nak kne bele oley sugarmummy, x bole plak. kne laknat lak nnt.


juadah bebuke untok arini. chiken noodle. ayam die sdap2. mee masin n kering nak mampus. masen sebab kicap tumpah sebab tangan aku parkinson. kering sebab orang kedai tu x celur bebetol kot. maybe die pon pose jugak. tak dan nak rase mee tu keras ke tak. aku bedal sparoh je mi die. pastu aku cekek ayam die sampai abes. sdap2. feveret.

wantan sup. aku saje je piley wantan rebos. ala2 senang nak makan. konon2 xde gigi la sruuuupppp sedot mcm tu je masok tekak. sup ayam bodo tarok ajinomoto ngan daun bawang.

nyesal aku x makan kat umah

sebab
menu kat umah:

laksa kuale
popiah goreng
sambal ikan bilis ngan petai
lala goreng
macam2 buah
ayor mate kucing
ayor sirap cincau
ime punye cheesecake
ayong punye cheesecake

demmit la. ni yang aku malas nak bebuke luwa ne. oleh kerna kapasiti perot yang kicik, make bile da bale umah, bende2 kat atas susa nak di-isik.

p/s: ayong congratz bluberry cheesecake jadik staraf secret recipe suda. bole jual n bagi abe sikit pasni. sikit je. xyah bebanyak. bagi aku je bebanyak.

p/s lagi: neway nif, tq ya. appreciate it much. blind-daters tu both burok. uwekkk. ur vios joke always tickles my pancreas. next time, i'll wear dat dem expensive tshirt.

2 ulasan:

Aizar Azman berkata...

hohoho..bangge neh adek puji..bagi abe?taknak bagi die..kang die tros terpikat, i gak yg susah..wahahah(prasan namapos kakak ko ni)..
ciskek tu byk lg dlm fridge, lepas buka kang, jom melantak sampai abes..
buka dirumah lebih baik dari buka dikedai..wahaha

Hans berkata...

lol zar..yeah that was so much fun la. had a blasts!

ya kaki u pjg k. thanx to ur shoelaces yg keja terbuka je, ats y i dpt catchup

makin keding ke? da jrang la go gym..buzy sgt

n itam kan? ish2 sgt tidak mengappealing