Isnin, 19 Julai 2010

berpicnic besame pengkid. not bad syioknye?

mari blaja anatomy ye uolls.

lu jadi fr rusok kiri moyang gua berkromosome XY.
akal lu nipis je. cam bilahan rambot. ala2 bulu kaki i je.
ati lu rapuh gile la. takot nak pegang. ala once broken considered sold la.

lu jadik,
bukan from kaki untok pijak2 cangkung2 alas2.
bukan from kepala nak junjong2 naek tocang.
dekat je ngan bahu, bole di protect.
dekat ngan ati untok sayang2.

ni gua tambah. xde dalam lyric in-team pon.

dekat ngan pancreas. pancreatic juice tu pait namapos. so bole la tahan pahit payau sume kan?
tak tegantung ngan sternum. though tak tetikam paru2 pon. so bole bedikari.
dekat ngan kidney, tapis sgale kotor2 susah2 punca2 penyaket.
dekat ngan perot punye scatzki ring, bole nampak mase tengok barium swallow.

lu kuat but fragile. syg lu always.


gua layan le pegi air terjon. kemarok da lame tak picnic kan. layan la ke kemensah. entrance die kat zoo negara tu. lalu umah besa2. uhhh gua suke umah2 situ. takpe2. umah gua lagi lawa nanti. tunggu laa.

ujan. tak lebat. dudok manje2 je dalam chalet kecik yang ayong ingat cam jamban tu. air die macam teh tarek. lepas ujan baru ok sket. gua risau gak ngan kes leptospirosis. banyak da mampos ngan mandi sungai je. eee tanak2. su'ul khatimah sgt. mati ngan keadaan tak besh. tak syiok la kan?

ayam kari, nasik, ulam2, broccoli, ikan pari nyonya style. ikan jacket ni. gua la master BBQ nye. bangge siot. tak rentong. gua tibai la buat sandwich sardin ngan mango pudding. sakan siot. siyes besh. cuci mate pon besh. :D

macam gile gua gelak nengok despicable me. pegi la pevi. jalan2 from area BB sana. rase da macam bukan dalam mesia da. ramai gile la from time square melarat pegi klcc. mak aii? mane datang reramai neh? kak fara yang tengah keje kat UAE (die keje sane. radiographer), orang arab memang suke datang mesia.

denga lak ade concert free kann. sampai 27th of july. everyday lak tu. sakan la bejoget ala era jahiliah+gelek. jerit2. siap kibar2 flag saudi ngan iraq. errr gua angkat bendera pas karang. ttibe.

sedap gak sore mlayu neh (ke indon?) bawak lagu arab. gua pon tekedu la kejap denga. dudok tepi2 stage ala tourist. ye la amoi cuci rambot kat umah ikram pon cakap "lengchai, u can speak malay? u not thailand?". heh bangge jap. trase lagu irama malaysia rosiah chik kne ganti ngan lagu thailand "sabai dee mai".

lepak mekdi bb sampai suboh pon ramai la arab ttibe. rombongan sangat?

ketam ni memang da gua tunggu lame da. lame x makan dowh. kat Pak Ya. die tibai masak ngan telor masen. like, seriously, SEDAP GILE (9/10) amek kau! ketam besa nak mamp. fresh. telor masen, who could guess, bole masak ngan ketam, tak masen langsong, its juz, brilliant la. hebat lu pakya.
ordar sakan. menu bese. pastu pakya yang ngambek order royak "nak rase itek panggang peking style?". eh tak hanyir ke pakya. slalu gua makan hanyir je. cam kat pevi tu. bluek tak sedap. die kate konfem sedap. gua tibai la order. nak terai punye pasal. pehhh 2 org makan, stengah ekor die kasi. die punye kulit makkk ai crispy. yum yum (8/10).

kalo lalu singgah pak ya, takyah la order sup. tak kesah la seaweed ke, szechuan style ke. not worth it. :D


p/s: kak paj mara i blog memalam pastu x layan die. len kali i blog siang2 la. janjiii!


...

Tiada ulasan: