Khamis, 1 Julai 2010

eat my shit. and die.

LEPAS NI SAPE2 NAK CARIK KAUNSELING UMAH TANGGE, GUA TAK AVAILABLE. SEJAK BILE PLAK GUA BUKAK PEJABAT KADI NAK TOLONG2 LU ORANG?

gua ade la sorang kawan. kawn baek. kawan terrbaek yang gua penah ade. die ade probs ngan ex-awek die la. ex die obses, x reti bahase, "agak" educated tapi prangai masyaAllah, macam die la perempuan berkalong sorban terbaek. pompuan yang paling insecure, obsessive, defensive, pathetic, paleng cheap2 yang penah gua jumpe.

satu malam. dua2 hangin. gua tesepit. betina tu kenal gua. bestfren gua of kos la kenal gua. gua jadik posmen. through YM. try negotiate. ye la. tolong member punye pasal. betina tu x puas ati. lepas kene dump. tak paham2 bahase gua suro move on. macha kawan gua da tak suke, siap benci ya amat da, tak paham2 jugak. NAK JUGAKKK NAK JUGAKKK!! hotak die?

betina tu upah stalker. stalk gua, stalk member gua sume la. motep? konon bole dapat balek la jantan impian? pastu ungkit sume bende yang die pnah buat bersama. chewah kalah cite LBS la. lu ingat lu lisa surihani (seblom/slepas eksiden?)

tadi. ye baru jap tadi. si sundal tu post sumthin kat fesbuk. siap tag die punye kroni2. ya allah. ape lagik tak puas ati ni? kate lebey professional dari orang laen? tett!~


MEH SINI GUA JAWAB SKET.
babi btol. sesedap badan die yang gemok je tabrak2 aku.


1. tajok karangan die: big dick? nampak sangat lu tak virgin la betina. tau je panjang pendek kote orang. tau la blaja physio amek medic, kote orang je ko usha kan? horny gile ko neh libido binatang ke hape? cam sial. lu apehal nak ngamok2 ngan gua. gua cakap slow2 pelan2 in peace. kalo nak ikot ati, gua maki je lu malam tu kasi lu mampos. kire ok la tu gua cakap blakang, tanak lu kecik ati. ni lu stalk jugak, lu sendri yang nak buat ati lu saket ngan reality, tu lu punye silap. saiko cam mak hayam.

2. ko trust aku? bitch, i av to chose, same ade ko, betina jalang tak betempat or my own best fren. kalo gua susah ke nak mati ke, lu bukan ade kat sane nak tolong gua ke hape. gua ade member gua jela. yang lu tak puas ati nape? xkan nak maki die plak dedepan sebab lu sendri yang carik pasal? mental btol la. talam dua muka? gua da pesan elok2 suro move on, lu deserve better la bla bla bla. lu takmo denga. lu kacau gak idop member gua. mane gua tak cakap lu saiko? tak paham bahase? horny smacam carik jantan yang tak penah hingin nak kat lu? WEI MALU LA SKET! murahnye lu.

3. lu flirty ngan gua? gua tak cakap camtu la bodo. cam sial je hotak lu. da lu ngendeng2. ajak kuwa plak tetengah gado ngan ex desperet tulis msg panjang2. cakap nak release tension, nak happy2 NGAN GUA?? lu ingat gua ni GRO ke nak teman2 sopping, lepas2 tensen lu? heyy babi taw? da la lu obses, buat prangai, ajak gua gua plak. lu nak gua pikir cane? otak lu mane aaa sundal?

4. not bias? gua tau la nak judge baek burok. cite dari dua2 belah gua da denga. da naek boring gua denga problem ngan kepale hotak lu yang tak paham bahase tu. gua suro lu move on and BLAH care baek, lu tak paham bahase. lu kemarok sangat nak jantan tu. buat perangai. gua tak bole bias? lu nak gua sokong kepale hotak lu yang senget tu? kamon la pompuan.

5. lu tak caye gua da? terpulang. gua kesah hape. gua da tolong, gua layan lu elok2, gua approach lu care baek, gua suro lu move on and leave us alone. tetibe lu tabrak gua balek. lu maki abes2 kat fesbuk. lu tag2 kaum kerabat lu. nak tunjok 1 dunia konon lu bole menang, lu silap besa la beb.

6. jangan sesegan bagitau member gua? lu bole buat kecoh, xkan gua tak boleh kann? macam sial prangai. pegi mati je bole? x gune idop la asek kene sumpah orang. patot la lu gile cenggini kan? idop susah weh kalo teros menyundal. suda2 la tu. segale penyundalan ko makan dirik ko balek beb. dah setop2. sian gua nengok lu.

sian. kaum hawa yang tak cukop kasih sayang. tak cukop keperluan nafkah zahir. apetah lagi batin. desperate sangat acting cenggitu. gua harap lu bole jumpe la kebahgiaan ngan care idop lu yang gile ahmak tu. gua kesian kat lu. kesian sangat.


gua tengah serabot. banyak lagi probs. LAPOR. gua idop bukan untok lu la sundal. buat perangai plak. kalo depan2 ni mau kene lempang. ngan kakpaj2 gua hangin. sorry sayang. blame pompuan sundal ittew.




p/s: gua baek. gua gentle. kalo orang sapu taik kat gua tetibe, memang nak mampos la. kawan ke, pompuan sundal ke, sape ke. same je. kalo lu pikir lu bagos sangat, professional sangat, lu bole blah. takyah ade kene mengene ngan idop gua.


p/p/s: da gemok. ade ati caci orang laen kuruskan badan. die pegi sopping baju, baju tak muat. pakai 2-3 lapis bajet bole sembunyik2 tayar. tetek pon melimpah2 kuwa. bajet subur banyak susu la konon. part jamban toksah cite la. ade gak cite2 nak pakai baju sendat. cakap pandai. die la paling terrrrbaek! camni ke manusia nak buat kawan?

...

Tiada ulasan: