Rabu, 10 Disember 2008

Elle Yuu Vee = kinda complicated

"ape la demanding sangat ni zar oi. ramai je yang berator, kebas jela!" bak kate seseorang. wahwah sedapnye mulot lantang becakap. ingat senang2 je nak di-tcakel or men-tackle orang sampai jatoh guling2?

from my point of view, bak kate kelly clarkson (walaupon ayat ni bkn die yg cipta),

It's like you're a drug It's like you're a demon I can't face down It's like I'm stuck It's like I'm running from you all the time And I know I let you have all the power It's like the only company I seek is misery all around It's like you're a leech Sucking the life from me It's like I can't breathe Without you inside of me And I know I let you have all the power And I realize I'm never gonna quit you over time


perlu ke ak jadik mcm tu. haih. sume org x caye ak single mingle. even sum people cakap aku ni gay. of cuz la ngan scandaloous mimi tu. kat frenster pon, kiyah cakap sumenye yang x tentu ke-straight-an mereka meng-add aku. haih. saye ni jenis melayan je. tp, xde la lebey2. sy penchenta wanita la. ish2

aus cakap. smalam, ape bende yang die pntingkan lebey dr diri die
  1. agame
  2. parents/family
  3. ..
  4. ..
  5. mira
(yang ke-3 & 4 tu lupe la plak. hahah)

pastu die tanye la saye, ape priority saye dlm life.
saye jwb, agame bukan priority, tu kewajipan. nak, xnk saye kene perform seikhlas mungkin. so, 5 priority? actually kinda private questions. oleh kerna orang2 terpilih je yang boley view blog ni, so, x kesah la.

  1. myself - sebab, kalau diri sendri x diurus ngan betol, cane nak tolong orang laen?
  2. family - my source of life. without them, i'll get perished
  3. education - i'll do anythin,,, ANYTHIN to get the highest level of achivements
  4. jobs - karier, sangat penting. well, i work for the others aite?
  5. economy - a stabilized economy i'd must say. there's a lot of thing i wana do. there's a lot of food dat i av to taste. there's a lot of place dat i wana go.
well, lovers? i must say, now is not the right moment. even "holding the keinginan" to the most perfect girl i've ever met in my life. it is not like i treat dos gurls as a hiasan. tapi, dengan ketakstabilan idop dan otank yang x habis develope lagi, cane la nak take care orang lain.

HAHAHahahaha... uhuk uhukk..
bukan ape, timbulnye article ni, sempena wedding my uncle, abg padil n kak ayu. indah sgt, walopon den tak suko poie oghang kawen. happening gak. jumpo sumo waghih eh (majority kerabat minang N9). ayat minang saye seakan bunyik siam la pulak. heh

budak name umaira ni x dudok diam. budak nakal memang macam ni. tapi die comel lah.


den ngan sara. sara ni bepangkat makcik, walopon die baru abes PMR. saye x panggel die makcik pon. awkward sangat!

pelamin & ole2 kenduri. nnt saye kawen, xnak la bagi bunge telor. bley?
bagi bende laenn..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ololo..relax adekku..kakakmu ini lagik la single mingle serta tak hotstuff tau(dlm mimpi je konon2 hot,wakaka)

academic dulukan..jgn lupe,persaingan sengit bakal terjadi semester depan!