Ahad, 10 Mei 2009

blazing sunday!

kebosanan melampau membunohku. mau lelap, xmau lelap. mau ym, ayong pakai pc. mau tgk tv, ade org tido kat depan. nak makan, x x lapa. kalah orang putos chenta la. tadi lunch pon dekat2 kol 4. sambil breakfast yang x di-amek seperti selalu. zar ko nak rosakkan perot ko kene ulcerative colitis? xnak. cume xde slera makan. nak makan bende2 mahal je lidah neh. pelek sunggoh aku.

panas. peluh. panas. mungkin akibat dosa lampau. mungkin. tetapi. kesimpulannye. panas.

sorry ye hans yang baru abes exam mengajak aku kuwa, namun di-tolak mati2 ajakan beliau untok ke sunway pyramid. sory. sumpah ade hal.

sorry ye afa xley jumpe kat gallery today. afa pon konfem2 penat balek klass painting kan. sory sumpah ade hal.

nak tau kalo panas ape aku buat?

adek B aja bende ni. trima kaseh to adek B.

makan pasta. x pasti jenis ape pastanye. tapi makan petang2 sangat kaw. kuahnye agak cayor. tetapi enak banget. korang tengok je. aku makan. ok?

rendam dalam tangki air dengan adek B. oleh kerna umah xde swimming pool, alternatif sedemikian di-gunakan. kreatif bukan? anda patot mencobanya. menyejukkan badan. sepatutnye membuboh anak2 ikan ala2 fish spa. ooops. anak ikan? ikan sebenar ye. (seperti ikan keli). tiada double meaning di sini. time kaseh to adek B yang mengangkat tangki dan mengisi air. Abalone mandi je.

uwahh. credits to ayong yang sudi menangkap aku posing camni. gamba di-hitam putih-kan untok mengelakkan persamaan dengan pose model2 majalah Mangga. ala2 iklan emporio armani la sket. efek cahaye memang perfect. langit biru cerah sampai tenampak pesawat Air Asia melintas atas umah. langit sangat biru. aku suke tengok langit. hati tenang. sory x cakap ayah nak pakai tangki ni. kalo ayah tau, konfem di-sebat dengan hanger. haha

aku bosan sebenanye. bedol mengajak ber-sosial ini malam. lesen ku x hidop2 lagi. mungkin hibernate. membuatkan bontot aku yang x senang dudok yang senantiase merempet ke sini sane.

nk gi swimming pool kat umah mimi. haha. lesen mampos. padan muke ko zar.

p/s: credits to ayong. nah la. nak sangat. hambek.

2 ulasan:

kakak kandung berkata...

wakakakaka..
suke saya..terima kaseyhhhh..

eceh,nak gaya emperium armani je..POYO!
hoho..seb baik lesen mati..tp tetap gak adekku ini ke mana-mana..

erin,hasim berkata...

mcm badak je ko berendam dalam besen tu zar.