Isnin, 18 Mei 2009

MerahPuteh

2 orang budak chomel. hahah

abg am, aween, abg man, aku

Syiok gle maen ngan "rattatouile" kat lab research budak2 masters. byk gile anak die. aku xde keje kire mama rat punye nipple. anak2 berkaler pink ngan bulu2 puteh halus. sangat chomel. looks yummy too. (haha psycho). nampak chomel tapi ade gene cervix CA. so if di-giget, kemungkinan aku jugak akan kne cancer kat cervix. (macam ade vagina. yo yo oo je ngko neh)

ramai gile makhluk me-message. "besa gile gamba mimi dalam paper". "zar, bf ko masok paper". "zar, ko da bace paper arini? nmpk mimi x?". haish. malas nak layan. mimi? x heran la. i've seen more of him then anyone does. haha. mimi congratz. pasni snang la dapat job lagik. jumpe kat penang ye budak.

uwah. lembah tengah lagik. xde tempat laen ke?. orang ramai. ahad kann. cuci2 mata. yeeha. tq to abg man. bli ticket. aku x ske brator bli ticket. nk book, website gsc buat hal. sialan banget.


"angels . demons"

time kaseh membeli bag zero degrees untok aku. ah long ter-besh. ade jugak chance aku untok jadik bagpackers mase nk "jelajah utara" nnt. bag merah. akusukemerah. ayong, oleh kerna aku suda beli ini bag, ko bli aku bende laen. time kaseh. ayong chomel kann? haha

makan. ayam lagi. ayam x habes. gemok suda.

seluar ni memang buat hal la. benci aku pakai shorts yang ala2 apron ni. nak kencing pon susa. nk kne bukak satu2 layer. nak je bukak pastu pakai boxer je jalan2 kat "lembah tengah" tu. (ada brani?) haha. ala2 JP janice dickinson punye hottest model. poket da la 1 je gedabak kat tepi. phone ngan wallet slalu la tecicir2. berat sangat takot londeh. reveals everythin precious inside. last2 aku amek plastic bag, tarokk those items in it.

jumpe nif. pinky guy. lawa kasot ye che abang. pinjammmm! haha. ko pon suke cuci mate ye. "thy face carved by god, flawless. the innocent smile embed in my heart. the eyes hit me like a ray of sun." chewah. next week kte gi lg ye. mencuci mate kali ke-2.

camera. sgt pathetic. aku jeles me-nengok booth2 camera yang macam banyak plak arini kat "lembah tengah" tu. nikon ye? hmmm. xyah la beli. tunggu org bagi utk hantaran kawen gak. abang rabu ni jadik ye. kalo x jadik siap laa aku kitai nnt.

pening kapla men-design prop untok stage ni. macam banyak sangat duet je nak buat grand2. haha. xkire. nak buat grand jugak. kayangan milikku. muahaha. ade orang x ske invitation card (utk student) punye design. symbol angels and fairy terlalu showing the symbol of christianity? i dun think so. kalo aku tarok cross symbol tu xpela. ni tepengaruh ngan muvie angels n demons la ni. konfem. seriously, kepale da kering idea. maybe sebab da lame x tgk spongebob - si pencetus idea. mungken perlu tarok ala2 poster movie "jula juli bintang 3". hmmm

credits to:
erin:tanx. sorry bagi banyak keje. ko je harapan aku skarang neh.
rose: tanx jugak. efficient work. u can do it better. hope boley continue survey2 lagi seblom aku siapkan paperwork ni.
nif: tanx for lighten up my gloomy night. slamat ber-practical kat hospital yang ade swine flu virus tu. pakai mask ye.
abang: tanx 4 de red bag. suke sangat
aween: tanx teman orang gelakkan orang laen. haha. pasni kareoke okay?




p/s: lagu so close - jon mclaughlin. as the major themesong malam tu.. ahaha. layann.

3 ulasan:

LeSScAkAp berkata...

love that song

cute bloke too hahahaah

erin,hasim berkata...

tu lagu theme song aku ngn sayang aku la zaza. heee :D (sambil buat muka gedik )

Azar Azman berkata...

haha. xley2. tu lagu akuuuuuuuuuuuu