Jumaat, 4 Jun 2010

cite leleh tengah ari panas.


gua tak paham. sumpah gua tak paham. konsep berbaek dengan ex.

dalam kepale hotak gua, muncol calculation cenggini.

lu da break = lu da tade pape = lu jadi history je = lu move on, jangan nak sebok-sebok dah.

berbaek sesame manusia sangat perlu. dalam khutbah jumaat tadi gua tak tido. khusyuk gua denga. walopon pakcik seblah burrping macam katak non stop. banyak hangin la lu pakcik. ok, bebalek kat khutbah, bebuat baek sesame manusia (walopon isi utama pasal wakaf, sedekah ngan zakat). kalau 2 nyawa berbaek-baek, dan hubungan diorang jadik baek, mungkenkah menjadik ex? tu persoalan pertame gua la.


ok secondly, katenye la, lu penah la kapel ngan gua. tapi da jatoh talak (1,2,3,? uolls decide). now, gua ni da tak suke kat lu. takde feeling-feeling kat lu. gua anggap lu sbagai kawan je. cukop syarat yang nak tunjok gua takde dendam kat lu. gua move on. gua da ade orang laen. and gua bahgia la now.

tapi lu macam tak paham bahase or the reason kenape lu bole jadik ex. dalam terang, kuat lagi jelas, lu cakap, lu still chenta kat gua, lu still sayang gua, lu still 'dalam ati ade taman' ngan gua. pastu buat drama la "i bahgia kalau you bahgia, even if bile you dengan orang laen". amboi? motep lu cakap cenggitu? lu macam tau je, tedetik jaoh dalam lubok pusar ati gua, gua still ade ati ngan lu?



....


da la tanak cite abes. sian lu orang pening kepale bace cite chenta gua yang poyo neh. yela yela. sorry kpade sesape yang sentap. gua jeles. jeles leles. tu je. risaw taw.



penat la chenta2 neh. lame2 kene HCC ati gua. arwah cepat2. puas ati lu kan?



p/s: tak payah jeles. buang rembesan lacrimal. baek pegi makan cendol. sejok ati. sejok perot.



...

1 ulasan:

hantu raksasa berkata...

haaahaha... klaka la u ted but i suke....ex sucks!~hahahaha