Ahad, 20 Jun 2010

saba jela.

beer itu haram lagi tak elok. baek budweiser, heineken mahupon tiger.
ni je boleh. gua minom ribena je da mabok. sangria or pina coladas pon tak payah.
oh blakang tu gamba lambchop gua. australian sirloin beefsteak cekek darah le pulok. gua tak kaye macam lu oorang.


orang kate. kenyang perot suke ati. orang kate la kan. gua pon orang jugak. so, gua rase betollll sangat. gua penohkan keperluan gastronomi gua. untok distract kepale hotak gua yang ribot gitew. so dari gua layan lagu rossa leleh2 je, gua tuka plak arini. lady antebellum sajo. buat videoclip "american honey" versi minangkabau. gua makan. pastu gua jenjalan. setop kejap. gua makan. pegi tengok wayang, sambel makan. kelua wayang, lepak mapley, makan. balek umah, tengok dvd, makan. atas katil, seblom tido, mengunyah lagi. gula2 ye. bkn kunyah bende laen. oops.

makkk aii. i tak gemok pon. you! yea you la. sile jeles skarang. mungkin ni la rahmat dan kelebihan atas ke-tak-dapat-an sambong blaja. gua tak gemok. dan sehat. mungkin da muncit sket. boleh di-shape dengan segera. tuhan maha kaya.


ya allah die punye choc mousse sangat le heaven. masok je molot, feeling die terase seolah2 dapat masok UKM. *motep sgt*

bak kate tyra banks "i makan je sume bende yang i nak (halal haram i kesah ape kan?), tapi i tak overeat la uolls". gua makan halalan toyyiba saje. makan mesti makan. lapa je makan. kenyang tak payah la makan. pegi la jenjalan. mesti lapa. bile da lapa baru la makan. jangan makan sambel bejalan. tak baek. cam hanjeng uolls.

tringat kedai hotdog yang mahal kat block satellite uitm puncak alam T____T.


perot i da belipat2 da skang. mase tengah dudok or mase i bend my torso. normal la kan? kang xde isi, nak flat2 sedot perot, tak huggable. tah macam remy ishak da.

makan banyak2. hari2 ade je makanan. makan sedap2 plak tu. see. Allah kontra rahmat die kat perspektif yang ni. dapat masok uitm dapat makan sedap2 ke? hahh? DAPAT KEEE??!!


...*seriously gua envy lagi jeles ngan lu orang yang dapat sambong blaja. no offense yea.*...



p/s: harini makan ikan (ikan ape tah yang ayong siang) 3 rasa (rase air tangan ayong skali), kentang (ayong kopek) masak ngan cili, udang kering ngan daun limau kasturi (ayong cincang), sayur bendi (ayong potong) goreng (ayong goreng) ngan sirap (gua buat) bandung (ayong memandai tambah susu). alhamdulillah.


p/s lagik: chaitt. hape la jepon maen bola cam dak tadika.


...

1 ulasan:

aizar berkata...

bagos karangan hari nih..teruskan usaha anda..

motep sgt kan,nak gelakkan aku la tu psl ikan td..cisss